03.02.2020

Інформація про роботу ЦНАП у 2019 році

ЦНАП працює за принципом відкритого простору та єдиного вікна : облаштоване окремими робочими місцями по зонах прийому документів, інформування, обслуговування. У відділі надання адміністративних послуг за штатним розписом прцює5 працівників.

16.10.2019 року райдержадміністрацією прийнято розпорядження №260/А-2019 до якого включені 29 послуг Одеської обласної державної адміністрації, які надаються через Центр надання адміністративних послуг. Це 16 послуг Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності ОДА,8 послуг Департаменту освіти і науки ОДА,4 послуги Департаменту екології та природних ресурсів ОДА,1 послуга Управління культури,національностей,релігій та охорони об’єктів культурної спадщини ОДА та послуга Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо надання рішення про передачу у власність, надання у користування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності. Відповідно до чинного законодавства та технологічних карток на ці послуги, - ЦНАП приймає документи та направляє їх поштовим відправленням рекомендованим листом з повідомленням суб’єкту надання адміністративних послуг. Загальна кількість адміністративних послуг відповідно до розпорядження 175,фактично надається 89,інші за певних умов(придбання програмного забезпечення ,укладання узгоджених рішень) будуть надаватись найближчим часом.

У ЦНАПі працює термінал (розрахунок готівкою) безпосередньо у приміщенні ЦНАП,так відвідувачі мають змогу проводити оплату за надання адміністративних послуг, проводити сервісні та комунальні платежі, здійснювати поповнення рахунків та карток. Також, додатково встановлено POS-термінал, тож власники банківських карток платіжних систем мають змогу оплатити адміністративний збір при отриманні послуг з карток , що зменшує час для відвідування. Оплата за адміністративний збір за реєстраційні дії проводиться за допомогою адміністраторів.

За 2019 рік Центром надано 10300 адміністративних послуг,а саме:

послуг із земельних питань( 6230, в т.ч. в режимі онлайн), державної реєстрації нерухомого майна та іншого речового права (3082), державної реєстрації бізнесу 615 (створення,зміни,припинення),надання дозволів, висновків, декларацій (11),архітектурних питань (55), міграційні питання 307 (вклеювання фото до паспортів громадянина України. Справлено коштів за державну реєстрацію до районного та міського бюджетів близько 400.0 тис.грн.

На обліку у Кодимському районі знаходиться 817 фізичних осіб-підприємців та 361 юридичних осіб. За 2019 рік зареєстровано 155 ФОП, 132 припинено за цей період зареєстровано 10 юридичних осіб підприємців,різних форм власності(4- Громадські формування та 6 - ФГ)

На базі ЦНАПу за принципом “єдиного вікна” – проводить роботу Мобільний сервісний центр МВС, який за 2019рік було 10 виїздів до м. Кодима, із 90 громадян які звернулись за послугами -50 отримали зареєстрували транспортні засоби та замінили водійські посвідчення

. Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» , інших нормативно – правових актів для зручності громадян ЦНАП продовжує працювати кожну суботу з 8.00 до 16.00 по прийому документів на вклеювання фото при досягненні 25-ти, 45-ти річного віку та прийому та видачі результатів інших адміністративних послуг.