28.10.2019

Про стан роботи Центру надання адміністративних послуг при Кодимській районній державній адміністрації за 9 місяців 2019 року

Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» адміністративна послуга – це результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи.

Одним з пріоритетних напрямів реформування сфери адміністративних послуг нині є децентралізація системи їх надання. Делегування повноважень з надання найбільш затребуваних громадянами адміністративних послуг на місця дозволило покращити і спростити доступ громадян до таких послуг, зробити отримання таких послуг більш зручним для відвідувачів, а також поліпшити якість їх обслуговування, що є необхідною передумовою створення сервісної держави.

Центр надання адміністративних послуг при Кодимській райдержадміністрації це постійно діючий робочий орган, де надаються адміністративні послуги, шляхом взаємодії заявників, адміністраторів та суб’єктів надання адміністративних послуг (основними такими суб’єктами є відділ у Кодимському районі Головного управління Держгеокадастру у Одеській області, Кодимський районний сектор ГУ ДМС України, сектор містобудування, архітектури та енергоефективності райдержадміністрації, ДАБІ в Одеській області та інші дозвільні служби). Керівництво та заходи для забезпечення матеріально-технічної діяльності Центру надання адміністративних послуг здійснює відділ надання адміністративних послуг, який налічує 6 штатних одиниць,на даний час призначених 5 працівників.

Через Центр надаються : послуги із державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно,з міграційних питань, земельних питань та видачі різного характеру дозволів. 16.10.2019 року прийнято розпорядження райдержадміністрації , яким затверджено Перелік адміністративних послуг і збільшено їх кількость до 175 , відповідно до розпорядження КМУ від 11.10.2017 року №782-р, яким розширено перелік адміністративних послуг, (із них соціальні послуги,послуги РАГСУ,МВС надаватимуться за певних умов), а також 29 послуг Одеської обласної державної адміністрації, які надаються через районні центри надання адміністративних послуг Це 16 послуг Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності ОДА,8 послуг Департаменту освіти і науки ОДА,4 послуги Департаменту екології та природних ресурсів ОДА,1 послуга Управління культури,національностей,релігій та охорони об’єктів культурної спадщини ОДА.(зазначити процедуру їх надання).

У Центрі при великій кількості відвідувачів запроваджено електронне керування чергою, що дає змогу економити час відвідувачів, створено комфортні умови для очікування заявників,працює швидкісний інтернет,вайфай.

На сьогодні у Центрі встановлено 2 термінали для оплати адміністративних послуг, відвідувачі мають змогу безпосередньо у приміщенні ЦНАП проводити оплату за надання адміністративних послуг, проводити сервісні та комунальні платежі, здійснювати поповнення рахунків та карток.

За 9 місяців 2019 року до Центру звернулись чоловік 8300 заявників, яким надано адміністративні послуги.

Справлено коштів за державну реєстрацію майна 212,2 тис.грн, за державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців 17.4 тис.грн., плата за інші адміністративні послуги склала 487.7.тис.грн. (земельні питання). В загальній кількості 717.3 тис. грн. Кошти надійшли до районного та міського бюджетів.

В розрізі послуг за 9 місяців 2019 року:

- щодо земельних питань: 5315 послуг (левова частка послуги onlain) ,

- міграційні питання: 243послуг;

-ддх-9 ;

-архітектури-39;

- реєстрація майна та бізнесу -2670 послуг;

На обліку у Кодимському районі знаходиться 819 фізичних осіб-підприємців та 357 юридичних осіб. За 9 місяців 2019 року зареєстровано 120 ФОП, 99 припинено ( відрадно, що маємо більший показник реєстрації), за цей період зареєстровано 7 юридичних осіб підприємців,різних форм власності(3- Громадські формування та 4 - ФГ)

При Центрі створений архів реєстраційних справ, який є невід’ємною частиною Єдиних державних реєстрів, який налічує на даний час :

- справи по бізнесу :1176шт.

- справи по майну 18500шт. Це великий об’єм і справ і роботи, потребує щоденної клопіткої роботи щодо формування реєстраційних справ як минулих років(наша спадщина) та поточних справ та в цілому ведення архіву. На сьогодні виділено 2 кабінети під реєстраційні справи,продовжується робота по придбанню металевих стелажів та впорядкуванню архіву.

В межах проведення реформ у системі Міністерства внутрішніх справ, пріоритетом якої є спрощення адміністративних послуг та їх децентралізація, якісний сервіс, впровадження сучасних технологій, в Україні працюють сучасні мобільні територіальні сервісні центри МВС.

На базі ЦНАПу за принципом “єдиного вікна” – проводить роботу Мобільний сервісний центр МВС, який за 9 місяців поточного року було 9 виїздів до м. Кодима, із 90 громадян які звернулись за послугами -50 отримали зареєстрували транспортні засоби та замінили водійські посвідчення.

Також через ЦНАП прийнято документи на 80 особи та передано до МРЕВ м. Подільська для оформлення довідки про відсутність судимості, а заявники вже самі отримали ці довідки , тобто цим скорочено термін виїздів до м.Подільська. На сьогодні ця процедура не діє. За ініціативою МРЕВ М.Подільська,які відмовились працювати в електронному режимі.

Хочу ще додати, що в ході роботи мобільного сервісного центру не завжди жителі - заявники отримують послуги через помилки в документах чи відсутність повного пакету документів, або значно більший розмір оплати страхування машини ( кошти йдуть до обласних бюджетів) Суб’єктами надання цих послуг є МВС, тобто вони приймають і видають документи; робота ЦНАПу полягає в організації приїзду мобільного сервісного центру, їх розміщення, забезпечення Інтернет – ресурсом, підключенням обладнання, повідомлення всіх заявників про такий прийом.

Відповідно до розпорядження КМУ від 11.10.2017 року №782-р щодо розширення переліку адміністративних послуг, які надаються через центри надання і на підставі узгоджених рішень послуги МВС плануються надаватись через Центр, тобто адміністратори будуть готовити документи для надання послуг з реєстрації та перереєстрації транспортних засобів та видачі водійських посвідчень, що скоротить час та якість надання цих послуг.

Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» , інших нормативно – правових актів для зручності громадян ЦНАП продовжує працювати кожну суботу з 8.00 до 15.00 по прийому документів на вклеювання фото при досягненні 25-ти, 45-ти річного віку та видачі результатів інших адміністративних послуг.

Хочу подякувати головам, секретарям , землевпорядникам сільських,селищної ради за спільну працю в оформленні документів ,які подаються їх жителями до Центру,на сьогодні це вже налагоджена робота.

Отже, незважаючи на ряд проблемних питань,правових колізій,управлінських неузгодженостей ми прагнемо підвищувати якість надання послуг органами виконавчої влади ,впровадженню нової форми державно-управлінської діяльності, суть якої полягає не в управлінні суспільством, а в наданні послуг, у „служінні” інтересам суспільства і людини.

 

 

Начальчик відділу Н.М. Деревніна.