02.10.2017

Звітуємо III квартал 2017 року

Форми щоквартальної звітності

відповідно до листа Мінекономрозвитку України від 08.09.2016 №3622-05/28932-06

(III квартал)

Форма1

Назва центру

(у т. ч. територіальних підрозділів/

віддалених робочих місць для роботи адміністраторів)

Орган, що утворив центр*

Дата відкриття центру

Форма утворення центру (постійно діючий робочий орган, структурний підрозділ)

Адреса центру (індекс, область, район, місто/селище, вулиця, номер будинку)

Адреса веб-сайту

або спеціалізована веб-сторінка центру на сайті органу, що створив центр

Графік роботи центру

Працівники центру

Надання консультацій представниками субєктів надання адміністративних послуг у центрі (так/ні)

керівник центру (ПІБ)

кількість призначених адміністраторів

Центр надання адміністративних послуг при Кодимській районній державній адміністрації

Кодимська районна державна адміністрація








 

Форма2

Назва центру (у т. ч. територіальних підрозділів/

віддалених робочих місць для роботи адміністраторів центру)

Площа, м2

Інформація про державні реєстри, інформаційні бази (системи) даних, до яких підключені робочі місця адміністраторів центрів

Надання у приміщенні центру супутніх послуг**

Наявність в центрі електронних сервісів***

загальна площа

відкритої частини

приміщення центру

у відкритій частині:

Єдиний державний реєстр юридичнихї осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (так/ні)

Державний реєстр прав на нерухоме майно (так/ні)

Єдиний державний демографічний реєстр (так/ні)

Державний земельний кадастр (так/ні)

Інші реєстри

та бази даних, до яких має доступ адміністратор центру (найменування та розпорядник)

 

 

зони прийому

(рецепції)

зони

інформування

зони

очікування

зони

обслуговування

 

 

Центр надання адміністративних послуг при Кодимській районній державній адміністрації

91

12

10

21

48

так

так

ні

так

Державні реєстратори мають доступи на рівні користувачів

-

Електронна черга,попередній запис та консультація в телефонному режимі, через Фейсбук, електронну пошту. Отримання самостійно відвідувачами адміністративних послуг через електронні сервісні портали Мінюсту

**зазначаються супутні послуги, які надаються у центрі;

***зазначається наявність у центрі: електронного документообігу, електронної черги, попереднього запису через мережу Інтернет, онлайн-консультування, отримання адміністративних послуг.

 

 

Форма3

Назва центру

(у т. ч. територіальних підрозділів/віддалених робочих місць для роботи адміністраторів центру)

Загальна кількість адмінпослуг,

що надаються через центр

Кількість послуг, наданих через центр

Кількість послуг, наданих через центр:

обласної держадміністрації

районної держадміністрації

міської/

селищної ради

територіальних органів ЦОВВ, визначених розпорядженням КМУ від16.05.2014 №523

 

 

з початку року

в середньому за місяць

Центр надання адміністративних послуг при Кодимській районній державній адміністрації 

60

-

19

-

 

 

 

41

 

 

 

6366

 

 

 

 

707

 

 

 

 

Додатково: послуги територіальних органів ЦОВВ, визначених розпорядженням КМУ від16.05.2014 №523

 

ДМС- 9(така кількість тільки за 1 півріччя)

Держгеокадастр- 13

ДАБІ- 6

ГТУЮ в Одеській області- 11(громадські організації та друковані засоби)-11

СЕС- 1

Пожежна безпека- 1

 

Форма4

Назва центру

(у т. ч. територіальних підрозділів/віддалених робочих місць для роботи адміністраторів)

Контактні данні особи, відповідальної за надання інформації****

ПІБ

мобільний телефон

персональний e-mail

Центр надання адміністративних послуг при Кодимській районній державній алдміністрації 

Деревніна Неля Миколаївна

0936356260; 0952547288

n.derevnina@ukr.net

****контактні дані посадової особи центру надання адміністративних послуг, відповідальної за надання інформації.