Прямі телефонні лінії

 

Графіки прямих телефонних ліній 2017 рік

Графіки прямих телефонних ліній 2018 рік

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної

державної адміністрації

___________Козачок В.П.

Графік

проведення прямих телефонних ліній за участю керівників

структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади

у ІV кварталі 2016 року


03.10. 2016

10.00-11.00

Про	 децентралізацію та створення об'єднаної
громади на теренах  Кодимщини

Гоцул Н.І. – керівник апарату райдержадміністрації

тел.: (04867) 2-60-56

10.10.2016

10.00-11.00

Про ціни на лікарські препарати

Жук П.Ф. - начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та виробництва райдержадміністрації райдержадміністрації.

тел.: (04867) 2-62-20

17.10.2016

10.00-11.00

Про надання превинної правової допомоги

А. В. Спатерук — директор центру безоплатної правової допомоги

тел.: (04867) 2 67 55

24.10.2016

10.00-11.00

Про здійснення перерахунку діючих субсідій за 2016 рік

 

Гайдук О.І.- начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації

тел.: (04867) 2-63-84

31.10.2016

10.00-11.00

Про використання коштів зведеного бюджету Кодимського району

за III квартал 2016 року

Ніколішина Т. М. — начальник фінансового управління

тел.: (04867) 2-63-15

07.11.2016

10.00-11.00

Про перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади, які центр надання адміністративних послуг

Деревніна Н.М. - начальник відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації

тел.: (04867) 2-66-98

14.11.2016

10.00-11.00

Про суспільно-політичну ситуацію в районі

 

Савіцький В.Ф. - завідувач сектору комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації

тел.: (04867) 2-61-96

21.11.2016

10.00-11.00

Про організацію навчального процесу у
закладах освіти Кодимського району
		

Сільницька Л.С. - начальник відділу освіти райдержадміністрації

тел.: (04867) 2-64-35, 2-63-54

28.11.2016

10.00-11.00

Про розвиток мережі закладів культури і мистецтва району

Басько Л.А. - начальник відділу культури райдержадміністрації

тел.: (04867) 2-66-38

05.12.2016

10.00-11.00

Здійснення соціального захисту дітей і профілактики серед них правопорушень

 

Красовський В.М. – начальник служби у справах дітей райдержадміністрації

тел.: (04867) 2-60-63

12.12.2016

10.00-11.00

Про порядок надання в оренду земельних ділянок для

ведення товарно-господарського виробництва

Царан Г. В. - начальник відділу агропромислового розвитку, екології та контролю за земельними ресурсами

тел.: (04867) 2-64-71

19.12.2016

10.00-11.00

Розвиток інфраструктури та комунікацій населених пунктів району


Євтодій О.В. – т.в.о.сектору містобудування, архітектури та енергоефективності
райдержадміністрації
тел.: (04867) 2-61-03

26.12.2016

10.00-11.00

Про профілактику виникнення пожеж у зимовий період


Панченко В. В. - заступник начальника 24 ДПРЧ 4 ДПРЗ
ГУ ДСНС України в Одеській області 		
ст. лейтенант служби ЦЗ 
			
тел.: (04867)  2-13-34

 

 

Керівник апарату райдержадміністрації Н.І.Гоцул

 

ЗАТВЕРДЖУЮ:

Голова районної

державної адміністрації

Козачок В.П.

 

Графік

проведення прямих телефонних ліній за участю керівників

структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади

в ІIІ кварталі 2016 року

 

04.07. 2016 10.00-11.00 Про децентралізацію та створення об'єднаної громади на теренах Кодимщини Гоцул Н.І. – керівник апарату райдержадміністрації т. 2-60-56
11.07.2016 10.00-11.00 Про проблеми та перспективи залучення інвестицій Жук П.Ф. - начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та виробництва райдержадміністрації райдержадміністрації.2-62-20
18.07.2016 10.00-11.00 Про продовольчі ринки району та санітарно-ветеринарна безпека харчових продуктів. Горша Р.Д. – начальник управління ветеринарної медицини т.2-16-35 т.2-60-
25.07.2016 10.00-11.00 Про соціальний захист малозабезпечених верств населення
Гайдук О.І.- начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації т. 2-63-84
01.08.2016 10.00-11.00 Про підготовку закладів охорони здоров'я, освіти та культури до функціонування в осінньо-зимовий період Євтодій О.В. – т.в.о.сектору містобудування, архітектури та енергоефективності райдержадміністрації т.2-61-03
08.08.2016 10.00-11.00 Про порядок реєстрації об’єднань громадян. Деревніна Н.М. - начальник відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації т.2-66-98
15.08.2016 10.00-11.00 Про суспільно-політичну ситуацію в районі.
Савіцький В.Ф. - завідувач сектору комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації т. 2-61-96
22.08.2016 10.00-11.00 Про підготовку закладів освіти до нового навчального року. Сільницька Л.С. - начальник відділу освіти райдержадміністрації т. 2-64-35, 2-63-54
29.08.2016 10.00-11.00 Про розвиток мережі закладів культури і мистецтва району Басько Л.А. - начальник відділу культури райдержадміністрації т. 2-66-38
05.09.2016 10.00-11.00 Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт. в.о. начальник служби у справах дітей райдержадміністрації т.2-60-63
12.09.2016 10.00-11.00 Про хід сільськогосподарських робіт на полях району. начальник відділу агропромислового розвитку, екології та контролю за земельними реурсами т.2-64-71
19.09.2016 10.00-11.00 Розвиток інфраструктури та комунікацій населених пунктів району. Євтодій О.В. – т.в.о.сектору містобудування, архітектури та енергоефективності райдержадміністрації т .2-61-03
26.09.2016 10.00-11.00 Про ситуацію в медичній галузі району

Дарієнко С.І. – головний лікар КУ“Кодимська ЦРЛ”, 2-58-35, 2-10-68

 

Керівник апарату райдержадміністрації Н.І.Гоцул

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної

державної адміністрації

В.П.Козачок

 

 

Графік

проведення прямих телефонних ліній за участю керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади в IІ кварталі 2016 року

 

 

04.04.2016

10.00 -11.00

Про рівень забезпечення бюджетними коштами установ, які фінансуються з районного бюджету.

Ніколішина Т.М. – начальник фінансового управління райдержадміністрації

т.2-63-15

11.04.2016

10.00 – 11.00

Порядок реєстрації та припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця

Спатерук А.В. – державний реєстратор реєстраційної служби Кодимського районного управління юстиції

тел.2-67-55

18.04.2016

10.00 - 11.00

Про особливості надання пільг багатодітним сім ям

Гайдук О.І. - начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації

т. 2-63-84

25.04.2016

10.00 - 11.00

Легалізація трудових відносин сьогодні – соціальний захист в майбутньому

 

Красовський В.М. – начальник відділу праці та охорони здоровя управління соціального захисту населення райдержадміністрації

т. 2-60-34

02.05.2016

10.00 - 11.00

Про забезпечення державної підтримки ветеранів війни та їх сімей

Гайдук О.І. - начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації

т. 2-63-84

09.05.2016

10.00 -11.00

Відпочинок та оздоровлення дітей в літній період

 

Сільницька Л.С. – начальник відділу освіти райдержадміністрації

т.2-64-35

16.05.2016

10.00 -11.00

Про надання населенню района якісних медичних послуг

 

Дарієнко С.І. - головний лікар КУ “Кодимська ЦРЛ”

т.2-58-35, 2-10-68

23.05.2016

10.00 - 11.00

Про стан забезпечення населення району якісною питною водою.

Євтодій О.В. - т.в.о. сектору містобудування, архітектури та енергоефективності – головного архітектора району

т.2-61-03

30.05.2016

10.00 - 11.00

Проблемні питання, які виникають при роботі із сім'ями, дітьми та молоддю, які опинилися в складних життєвих обставинах .

Медлярська Л.І.- директор Кодимського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді 2-65-61

06.06.2016

10.00 - 11.00

Про порядок розгляду документів, необхідних для прийняття рішень щодо видачі дозволів

Деревніна Н.М. –начальник Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації

тел-2-66-98

13.06.2016

10.00 - 11.00

Про надання соціальних допомог та оформлення субсидій

Гайдук О.І. -начальник управління соціального захисту населення райдержадміністраці

т. 2-63-84

 

20.06.2016

10.00 - 11.00

Щодо захисту прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які виховуються в сімейних формах.

Москалюк А.С. - начальник служби у справах дітей райдержадміністрації

т. 2-60-63

27.06.2016

10.00 - 11.00

Про роботу зі зверненнями громадян в райдержадміністрації

 

Смалій Л.С.- – начальник відділу діловодства та контролю апарату райдержадміністрації

т.2-63-66

 

 

Керівник апарату райдержадміністрації Н.І.Гуцол

 

 

 

                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ:

                                                                                         Голова районної

                                                                                                    державної адміністрації

                                                                                         Козачок В.П.        

Графік

проведення прямих телефонних ліній за участю керівників

структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади

в  І кварталі  2016 року

 

 

04.01.2016

10.00 -11.00

Про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку за підсумками роботи у 2015 році

 

Жук П.Ф. – начальник відділу економічного розвитку і торгівлі   райдержадміністрації

т.2-62-20

 

11.01.2016

10.00 - 11.00

Про виконання бюджету Кодимського району за 2015 рік та перспективи розвитку  на 2016

Ніколішина Т.М. – начальник фінансового управління райдержадміністрації

т.2- 63-15

18.01.2016

10.00 - 11.00

 Про проблеми та перспективи розвитку агропромислового комплексу району в 2016 році

  Гоцул Н.І. – начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації  т.2-64-71

25.01.2016

10.00 - 11.00

Продовольчі ринки району та санітарно-ветеринарна безпека харчових продуктів

Горша Р.Д. – начальник управління ветеринарної медицини  т. 2-16-35

т.2-60-

01.02.2016

10.00 - 11.00

Про надання субсидій соціально незахищеним верствам населення

Гайдук О.І. - начальник  управління   соціального захисту населення райдержадміністрації  т. 2-63-84

08.02.2016

10.00 -11.00

Про проведення в державі адміністративної реформи та децентралізація  влади. Врахування особливостей тих чи інших територій

 Другова Т.І. начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації  тел-2-62-77

15.02.2016

10.00 -11.00

  Про виконання Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки”

Савіцький В.Ф.- начальник відділу комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації 2-61-96

22.02.2016

10.00 - 11.00

 Про адміністративні послуги населенню: щодо  оформлення документів дозвільного характеру

Деревніна Н.М. – начальник відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації

тел-2-67-55

29.02.2016

10.00 - 11.00

 Про стан та перспективи розвитку системи освіти в районі.

 

Сільницька Л.С. - начальник  відділу освіти  райдержадміністрації т. 2-64-35 

07.03.2016

10.00 - 11.00

Про реконструкцію об’єктів соціально-культурного призначення в районі

Євтодій О.В. – начальник відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства  райдержадміністрації т. 2-61-03

 

14.03.2016

10.00 - 11.00

Про соціально-побутове забезпечення сімей воїнів, які загинули в зоні АТО

Гайдук О.І. - начальник  управління   соціального захисту населення райдержадміністрації  т. 2-63-84

21.03.2016

10.00 - 11.00

 Про адміністративну та кримінальну відповідальність батьків за невиконання батьківських обов’язків

 

 Москалюк А.С. – начальник служби у справах дітей райдержадміністрації

т.2-60-63

28.03.2016

10.00 - 11.00

Щодо державної реєстрації земельних ділянок, права власності на нерухоме майно, інше речове право

Цвігун Н.П.- адміністратор відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації

тел-2-67-55

 

 

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                      В.В.Щербак

 

 

 

                                                                                       

Наприкінці минулого тижня відбулося чергове засідання  координаційної ради з питань запобігання поширенню ВІЛ – інфекції, СНІДу, наркоманії, туберкульозу та подолання дитячої безпритульності.

Відкрила засідання секретар координаційної ради О.І. Гайдук,  яка повідомила, що цього дня проводиться розширене засідання координаційної ради  з питань  запобігання поширенню  ВІЛ – інфекції, СНІДу, наркоманії, туберкульозу  та подолання  дитячої безпритульності  в зв’язку з  важливістю  питань, які  внесенні  до порядку денного .

Також Оксана Іванівна зазначила, що засідання буде проводити  заступник  голови координаційної ради - головний лікар комунальної установи „Кодимська   центральна районна лікарня” М.А.Поліщук.

Рання діагностика туберкульозу , як один із напрямків діяльності  фтизіатричної служби  КП „Кодимська центральна районна лікарня”, підбиття підсумків проведення кампанії по проходженню флюорографічного обстеження населенням району пересувним флюорографом - такі питання висвітлив лікар-фтизіатр Ковтун Роман Михайлович.

Підсумками проведення флюорографічних обстежень

 

Населений пункт

Підлягало

обстеженню

в 2014р.

Оглян уто в 2014р

Оглян уто в 201 Зр

Строки роботи

пересувного

кабінету

Виявл. Шс

Виявл Онко.

1

Смолянка

ЗО

46

38

02.09.14

1

-

2

Будеї

70

52

54

01.09.14

1

-

3

Івашково

140

53

57

03.09.14

2

-

4

Пиріжна

140

72

73

06.08.14

-

-

5

Серби

180

123

155

07.08.14

2

1

6

Баштанково

180

121

105

08.08.14

-

-

7

Загнітків

250

239

257

11.08.14-12.08.14

3

1

8

Олексіївка

80

43

72

13.08.14

-

-

9

Шершенці

140

60

110

14.08.14

-

-

10

Котовці

20

20

12

15.08.14

-

-

11

Грабово

140

126

103

18.08.14

4

-

12

Писарівка

140

67

68

19.08.14

-

-

13

Федорівка

35

24

33

20.08.14

-

-

14

Лисогірка

50

29

17

21.08.14

-

-

15

Лабушна

150

134

153

22.08.14

1

-

16

Круті

50

23

40

04.09.14

-

-

17

Семенівка

25

21

20

04.09.14

2

-

18

Олександрівка

20

22

19

26.08.14

-

-

19

Петрівка

70

52

65

26.08.14

-

-

20

Стримба

25

6

-

26.08.14

-

-

21

М.Слободка

50

61

48

27.08.14

1

-

22

Тимково

50

21

14

28.08.14

2

-

23

Кирилівка

5

8

5

29.08.14

1

-

24

Слободка

220

102

93

29.08.14

-

-

 

Разом

2260

1525

1611

 

20

2

З наведеними даними можна зробити висновок, що в 2014 році зменшилась кількість  осіб, які прийшли на флюорографічне обстеження   при роботі пересувного флюорографа.

Головуючий зазначив, що на сьогодні ми повинні спільними зусиллями, тобто медицина, органи місцевого самоврядування, працівники соціальної сфери  здійснювати заходи щодо попередження  зараження жителів району такою небезпечною хворобою  як туберкульоз.

А.С. Москалюк, начальник служби  у справах дітей,  висвітила питання „Про роботу органів місцевого самоврядування  щодо  профілактики правопорушень  серед неповнолітніх  та сімей, що опинились в складних життєвих обставинах”.

Антоніна Степанівна зазначила, що в зв’язку з відсутністю соціальних працівників у нас погіршилась  ситуація з охопленістю послугами таких сімей.

Також на сьогодні значно зросла підліткова злочинність: район на 3-у місці по кількості скоєних  злочинів підлітками, на 6- у по темпу зростання злочинності серед підлітків.

Начальник служби у справах дітей зазначила, що органи місцевого самоврядування повинні миттєво реагувати коли справа торкається малолітніх дітей. Тобто, необхідно звертатись до районних служб для  миттєвого реагування.

 

Підсумовуючи захід, заступник голови координаційної ради М.А.Поліщук зазначив, що плідна співпраця працівників органів місцевого самоврядування з працівниками медичних закладів – основна складова успіху у вирішенні нагальних питань

 

Координаційна рада вирішила:

1. Скласти списки осіб, що не пройшли флюорографічного обстеження в 2014 році та надати їх до сільських рад для проведення просвітницької роботи (О.О.Алтухова)

 

2. Активізувати інформаційно - просвітницьку роботу серед  сільського населення щодо  профілактики правопорушень  серед неповнолітніх  та сімей, що опинились в складних життєвих обставинах (селищному та сільським головам).