Міжрайонна Державна фінансова інспекція

БАЛТСЬКА МІЖРАЙОННА ДЕРЖАВНА ФІНАНСОВА ІНСПЕКЦІЯ

 

вул. Котовського, 193, м. Балта, Одеська область 66101 тел./ факс (04866) 2-39-80
Е-mail: baltakru@ukrpost .ua

«Телефон довіри Державної фінансової інспекції України».

Балтська міжрайонна державна фінансова інспекція повідомляє, що Наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2013 № 469 затверджено  Порядок функціонування телефону довіри у Державній фінансовій інспекції України та її територіальних органах, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 29 квітня 2013р. за № 699/23231.
Надаємо роз’яснення громадянам щодо мети функціонування телефону довіри.

Результати роботи Держфінінспекції в Одеській області за січень-червень 2014 року

«Фінінспектори Одещини у січні-червні 2014 року забезпечили відшкодування втрат на більше ніж 47 млн гривень.

 

Фахівці Держфінінспекції в Одеській області протягом січня – червня 2014 року забезпечили усунення порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів, на суму 47,1 млн грн. Зокрема, до бюджетів, бюджетних установ та організацій додатково надійшло 29,5 млн грн. Відшкодовано і поновлено нецільових, незаконних витрат та недостач ресурсів на суму 17,6 млн грн.

За результатами контрольних заходів керівники місцевих органів влади, підприємств, установ та організацій прийняли 183 управлінських рішення.

За матеріалами ревізій і перевірок правоохоронні органи розпочали 71 досудове розслідування.

До підприємств, установ та організацій, під час ревізій яких виявлено порушення бюджетного законодавства, застосовано 273 фінансових санкцій у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами та призупинення бюджетних асигнувань. Також за поданням інспекції у 43 випадках зменшено бюджетні асигнування на суму понад 1,7 млн грн.

За вчинені фінансові порушення 464 посадові особи притягнуто до адміністративної відповідальності, 251 – до дисциплінарної та матеріальної, 41 особу звільнено із займаної посади.».

 

Повідомлення

 

 «19 червня 2014 Голова Держфінінспекції України Микола Гордієнко представив колективу Держфінінспекції в Одеській  області нового начальника – Сергія Конєва. В залі також були присутні та привітали Сергія Івановича з призначенням Перший заступник Голови Одеської обласної державної адміністрації Наталя Чегодар, Прокурор Одеської області Микола Стоянов, заступник начальника УСБУ в Одеській області Юрій Волошин, в. о. начальника Головного управління Міндоходів в Одеській області Ігор Сінгаєвський, начальник відділу боротьби зі злочинами у бюджетній сфері та захисту бюджетних коштів Управління державної служби боротьби з економічною злочинністю Головного управління МВС України в Одеській області В’ячеслав Барба.

Поздоровляючи із призначенням нового начальника Інспекції, Микола Григорович відзначив, що в нинішніх реаліях особливу увагу необхідно приділяти боротьбі із проявами корупції в регіоні, особливо при дотриманні законодавства в економічній сфері та сфері державних закупівель. Він також виразив надію, що багаторічний досвід роботи Сергія Івановича Конєва, його високий професійний рівень уже найближчим часом дадуть вагомі результати.

Зі своєї сторони, Сергій Конєв подякував за довіру керівництво Держфінінспекції України та завірив, що прикладе максимум зусиль для ефективного виконання завдань на цій відповідальній посаді. ».

 

 

 

ГРАФІК

особистого прийому громадян та представників організацій

керівництвом Держфінінспекції України

 

Прізвище, ім’я, по батькові, посада

День прийому

Години прийому

Номери телефонів приймалень

 

 

Голова Держфінінспекції України

Гордієнко Микола Григорович

четвер

1000 – 1300

425-09-24

 

 

Перший заступник Голови Держфінінспекції України

Берадзе Георгій Риносійович

середа

1000 – 1300

463-62-34

 

 

Заступник Голови

Держфінінспекції України

Диба Михайло Іванович

вівторок

1000 – 1300

417-65-95

 

 

 

 

 

 







 

Примітка. Запис громадян на особистий прийом здійснюється за телефоном приймальні.

 

 

ПОРЯДОК   
функціонування телефону довіри у Державній фінансовій інспекції України та її територіальних органах.

 

1. Цей Порядок розроблено відповідно до  статті 40 Конституції України,  Закону України "Про звернення громадян" , підпункту 5 пункту 5  Положення про Державну фінансову інспекцію України , затвердженого Указом Президента України від 23 квітня 2011 року № 499.
2. Цей Порядок визначає послідовність дій посадових осіб Державної фінансової інспекції України (далі - Держфінінспекція) та її територіальних органів - державних фінансових інспекцій в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, державних фінансових інспекцій у районах, містах та міжрайонних, об’єднаних в районах та містах державних фінансових інспекцій (далі - органи Держфінінспекції) при отриманні, обліку та опрацюванні інформації, яка надходить від фізичних осіб (далі - заявник) за телефоном довіри (далі - повідомлення).
3. Основними завданнями функціонування телефону довіри є:
 
- надання інформації щодо повноважень органів Держфінінспекції; 
- забезпечення оперативного реагування на порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Держфінінспекції;
- виявлення фактів можливих корупційних та інших неправомірних дій (бездіяльності), рішень посадових осіб органів Держфінінспекції при здійсненні ними своїх повноважень.
4. Функції з прийняття, обліку і опрацювання повідомлень покладаються наказом органу Держфінінспекції на посадову особу (далі - відповідальна посадова особа) або структурний підрозділ (далі - відповідальний підрозділ) з урахуванням завдань та функцій окремих структурних підрозділів Держфінінспекції та органів Держфінінспекції. 
З числа посадових осіб відповідального підрозділу визначається відповідальний за своєчасність реєстрації отриманих повідомлень та реагування на них.

5. Відповідальна посадова особа при прийнятті повідомлення пропонує заявникові надати: інформацію про себе (прізвище, ім’я, по батькові), суть подій, що стали причиною звернення за телефоном довіри; іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання. 
Незгода заявника надати інформацію про своє прізвище, ім’я та по батькові не є підставою для відмови у прийнятті повідомлення.
6. Повідомлення, які надходять за телефоном довіри, реєструються в Журналі реєстрації повідомлень за телефоном довіри (далі - Журнал), в якому зазначаються: дата надходження повідомлення; зміст повідомлення; прізвище, ім'я та по батькові заявника (у разі повідомлення заявником такої інформації); прізвище, ім'я та по батькові посадової особи органів Держфінінспекції, яка отримала повідомлення; інформація про заходи реагування за результатами отриманого повідомлення. 
7. У разі висловлення заявником бажання надіслати письмове звернення відповідальна посадова особа повідомляє йому поштову адресу органу Держфінінспекції. 
8. Залежно від отриманої інформації відповідальна посадова особа вживає таких заходів: 
- у разі надходження запитань щодо повноважень органів Держфінінспекції - безпосередньо (в режимі телефонного спілкування) надає відповідну інформацію;
- у разі надходження повідомлень про порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Держфінінспекції, - доповідає керівнику органу Держфінінспекції (керівнику відповідального підрозділу) для вирішення питання щодо необхідності письмового інформування відповідного структурного підрозділу Держфінінспекції або органу Держфінінспекції для врахування зазначеної інформації при проведенні планових контрольних заходів; 
- у разі надходження повідомлень про можливі неправомірні дії (бездіяльність) та рішення посадових осіб органів Держфінінспекції при здійсненні ними своїх повноважень - доповідає керівнику органу Держфінінспекції (керівнику відповідального підрозділу) для вирішення питання щодо необхідності письмового інформування керівника відповідного структурного підрозділу Держфінінспекції чи керівника органу Держфінінспекції для прийняття рішення щодо перевірки зазначеної інформації; 
- у разі надходження від заявників повідомлень, розгляд яких не належить до повноважень органів Держфінінспекції, - забезпечує направлення отриманої інформації до органів державної влади, до компетенції яких належить вирішення порушених заявниками питань.
9. Функціонування телефону довіри забезпечується щодня у робочий час відповідно до режиму роботи органів Держфінінспекції.
10. Номер телефону довіри розміщується на стендах у місцях знаходження органів Держфінінспекції, в засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Держфінінспекції.

Нагадуємо номер "телефону довіри", яким при потребі може скористатися кожен житель міста та району:
Номер «Телефону довіри» Балтської міжрайонної державної фінансової інспекції - 
(04866) 2-39-80.
 Номер «Телефону довіри» Державної фінансової інспекції в Одеській області – 
(048)728-36-86.
 Номер «Телефону довіри» Державної фінансової інспекції України – (044)425-38-18,425-37-71.

 

Дзвонити за цими номерами можна щоденно з 9.00 до 18.00 ( у п'ятницю з 9.00 до 16.45).

Начальник
Балтської міжрайонної
державної фінансової інспекції О.В. Криворука